دستیار صوتی Truecaller تماس ها را با صدای مالک نمایش می دهد

دستیار صوتی Truecaller تماس ها را با صدای مالک نمایش می دهد

ویژگی جدید دستیار صوتی Truecaller از فناوری گفتار هوش مصنوعی Azure (AI) مایکروسافت پشتیبانی می‌کند.

دستیار صوتی Truecaller

دستیار صوتی Truecaller به تازگی با ویژگی صدای شخصی جدید از گفتار هوش مصنوعی Azure مایکروسافت ارتقا یافته است. هوش مصنوعی Truecaller که در سال 2022 معرفی شد، طی سال‌ها با بسیاری از فناوری‌های هوش مصنوعی تقویت شده است که بسیاری از آنها تجربه کاربر را کاملاً تغییر داده‌اند.

به عنوان مثال، این برنامه می تواند به طور خودکار به تماس های تلفنی پاسخ دهد، تماس های صفحه نمایش، پیام ها را دریافت کند، از طرف کاربر پاسخ دهد یا حتی تماس را برای مشاهده بعدی ضبط کند. همه این اقدامات به لطف دستیار صوتی Truecaller و بسیاری از فناوری هایی که در آن گنجانده شده است امکان پذیر است.

با اضافه شدن صدای شخصی Microsoft Azure AI Speech، کاربران Truecaller Assistant می توانند نسخه دیجیتالی صدای خود را برای استفاده در داخل دستیار ایجاد کنند.

اساساً، می‌توانید به‌جای یکی از دستیارهای دیجیتال پیشنهادی، از تماس‌گیرنده بخواهید که یک نسخه تکراری و معتبر از صدای شما را بشنود. به گفته مایکروسافت، واترمارک‌ها به خروجی‌های گفتاری که ایجاد می‌کند اضافه می‌شوند تا تأیید آنها را برای ابزار تشخیص صدای مصنوعی آسان‌تر کند.

علاوه بر این، شرکت مستقر در ردموند می گوید که صدای شخصی یک ویژگی دسترسی محدود است که فقط با ثبت نام در دسترس است و هدف آن کسانی است که می خواهند برنامه هایی را پیرامون آن بسازند.

نسخه ی نمایشی این ویژگی جدید در کنفرانس توسعه دهندگان بیلد 2024 مایکروسافت در این ماه به نمایش گذاشته شده است. Truecaller یک شریک دسترسی زودهنگام است، بنابراین ویژگی صوتی شخصی این برنامه در هفته های آینده در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، شیلی، هند، آفریقای جنوبی و سوئد ارائه خواهد شد.

  والت تون کیپر را بشناسید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.